Τηλεφωνικές Παραγγελίες 2310 77 57 65

ΠΡΟΦΙΛ

Η εταιρία SOLO PRO  είναι μια Ελληνική εταιρία, με έδρα την Θεσσαλονίκη, η οποία ξεκίνησε τη δραστηριότητα της στο χώρο του κομμωτηρίου το 2015 με κύριο αντικείμενο την παραγωγή,  εμπορία και διακίνηση επαγγελματικών προϊόντων κομμωτηρίου.

Σήμερα διαθέτει στην Ελληνική αγορά μια ευρεία γκάμα προϊόντων Κομμωτηρίου και Αισθητικής με το brand «SOLO PRO» όπως :

  • Βαφές
  •  Προϊόντα Stylling
  • Θεραπείεςμαλλιών
  •  Ηair Extensions
  • Κεριά

Επίσης συμπληρωματικά διαθέτει στην αγορά :

  • Επαγγελματικό εξοπλισμό κομμωτηρίων και αισθητικής
  • Ψαλίδια κουρέματος
  • Ηλεκτρικά εργαλεία κομμωτηρίου (Κουρευτικές Μηχανές, Πιστολάκια, Μασιές, Τοστιέρες κλπ)
  • Προϊόντα αισθητικής –ονυχοπλαστικής- περιποίησης σώματος κλπ

Το δίκτυο πωλήσεών της επεκτείνεται σε όλη την Ελλάδα και τα προϊόντα της διατίθενται μέσα από εξειδικευμένα καταστήματα πώλησης ειδών κομμωτηρίου και καλλυντικών.

hairsalonpng
222

Στην φιλοσοφία παραγωγής και διάθεσης των προϊόντων της ενσωματώνεται γνώση και εμπειρία στελεχών της αγοράς των Επαγγελματικών Ειδών Κομμωτηρίου που ξεπερνά τα 40 χρόνια.

Αντιπροσωπεύει στην αγορά ένα από τους μεγαλύτερους επώνυμους οίκους του εξωτερικού στο κλάδο του Εξοπλισμού των Κομμωτηρίων, το όμιλο AGV GROUP και τις κουρευτικές μηχανές PANASONIC στην Β. Ελλάδα.

H επιχειρησιακή κουλτούρα της εταιρίας βασίζεται στην ανάπτυξη  σχέσεων  εμπιστοσύνης ανοιχτής επικοινωνίας και ειλικρίνειας με τους πελάτες της. Τα στελέχη που εργάζονται στην εταιρία επιλέγονται όχι μόνο για τα τυπικά τους προσόντα αλλά για την  προσωπικότητα τους, την ποιότητα του χαρακτήρα τους, την αγάπη, την εκτίμηση και το σεβασμό που δείχνουν στον συνάνθρωπό τους. Η εταιρία δεν είναι απρόσωπη, με «στείρο» και σκληρό προφίλ. Είναι μια εταιρία που νοιάζεται για τον άνθρωπο, τις επιθυμίες του και ενδιαφέρεται γι΄αυτόν. Είναι ευέλικτη, παρέχει άριστη και γρήγορη εξυπηρέτηση και μοναδικής ποιότητας προϊόντα.

Σε ειδικά διαμορφωμένες εγκαταστάσεις εκπαιδεύει  τους συνεργάτες της, το προσωπικό της, τους πελάτες της και φροντίζει για την εξέλιξή τους.

Η επιχειρησιακή της στρατηγική διέπεται από την φιλοσοφία ανάπτυξης  καινοτομικών υπηρεσιών στο χώρο του κομμωτηρίου και της ομορφιάς.