Τηλεφωνικές Παραγγελίες 2310 77 57 65

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ –ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ –ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει εντός 24 ωρών από την ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας σας , εφόσον αυτή δεν έχει αποσταλεί από την εταιρία μας.
Στην περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας, επικοινωνήστε άμεσα στο τηλέφωνο 2310 775765 ή αποστείλατε email στο contact@solopro.gr με τα στοιχεία της παραγγελίας που επιθυμείτε να ακυρώσετε.

Ποιες είναι οι διαδικασίες επιστροφής ενός προϊόντος;
Σε κάθε περίπτωση πριν την επιστροφή ενός προϊόντος στην εταιρία θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας γραπτώς στο email contact@solopro.gr και να εξηγήσετε τους λόγους μη αποδοχής του προϊόντος και επιστροφής του. Στέλεχος της εταιρίας μας θα εξετάσει το αίτημά σας και θα επικοινωνήσει μαζί σας, δίνοντάς σας τις απαραίτητες οδηγίες για την ολοκλήρωση της συναλλαγής.
Επίσης παρακαλούμε να προσέξετε τα εξής σημεία:

  • Πρέπει να έχετε επικοινωνήσει την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα που παραλάβατε το προϊόν για να ενημερώσετε την εταιρία. Πριν από οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος θα πρέπει να υπάρχει γραπτή ενημέρωση με email ή FAX που θα αιτιολογεί το λόγο της επιστροφής. Διαφορετικά δύναται να μη γίνει δεκτή οποιαδήποτε επιστροφή.
  • Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την έκδοση του τιμολογίου και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους, σε όλες εκείνες τις περιπτώσεις στις οποίες υπάρχει αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρίας μας ή το προϊόν είναι ελαττωματικό ή στάλθηκε λανθασμένα από την εταιρία.
  • Σε κάθε περίπτωση το προϊόν εφόσον επιστραφεί θα πρέπει να συσκευαστεί πολύ καλά και να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή, με όλα τα έγγραφα που το συνοδεύουν. (Οδηγίες, εγγυήσεις, Δελτία Αποστολής, απόδειξη κλπ)
  • Για εκείνες τις περιπτώσεις που δεν απαιτείται καταστροφή της συσκευασίας για να δείτε το προϊόν, είναι απαραίτητη η τοποθέτησή του στην αρχική του συσκευασία έτσι ώστε να μπορεί να επιστραφεί.
  • Το προϊόν δεν θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί εκτός εάν αυτό δεν είναι εφικτό σε σχέση με το είδος του.
  • Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρία SOLO PRO, μόνο εάν υπάρχει λάθος δικό της.

Στην περίπτωση αυτή η εταιρία επιστροφής του προϊόντος (COURIER ή ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ) θα πρέπει να είναι η ίδια με αυτή που σας παραδόθηκε το προϊόν.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, δεν θα παραλαμβάνεται και θα επιστρέφεται στον αποστολέα.
Στις περιπτώσεις αιτιολογημένης επιστροφής προϊόντων η SOLO PRO πιστώνει τα χρήματα στο λογαριασμό σας ή σας προτείνει εναλλακτικές προτάσεις προϊόντων.

Περιπτώσεις Service – Επισκευών Προϊόντων.
Στις περιπτώσεις που το προϊόν που έχετε αγοράσει από την εταιρία, εμπίπτει μέσα στο χρόνο εγγύησης, παρακαλούμε ενημερώστε μας εγγράφως στο email μας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την επιδιόρθωση ή αντικατάστασή του. Ο χρόνος εγγύησης ξεκινά από την ημερομηνία κοπής της απόδειξης ή του τιμολογίου. Για το λόγο αυτό είναι απαραίτητο ο πελάτης να μεριμνά στο να κρατά αντίγραφο της απόδειξης που συνοδεύει το προϊόν που παραλαμβάνει.
Για το χρόνο παράδοσης του επισκευασμένου προϊόντος θα σας ενημερώνεστε γραπτώς ή τηλεφωνικά εφόσον παραληφθεί το προϊόν και διαπιστωθεί η βλάβη του.
Η επισκευή- (service) του προϊόντος μέσα στο χρόνο της εγγύησης και οποιαδήποτε αντικατάσταση ανταλλακτικού παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ εφόσον δεν έχει γίνει κακή χρήση του προϊόντος π.χ σπάσιμο από πτώση, πυρκαγιά, άνοιγμα συσκευής από μη εξουσιοδοτημένο τεχνίτη κλπ.
Το κόστος μεταφοράς του προϊόντος (για οποιαδήποτε περίπτωση service) από και προς τις εγκαταστάσεις μας, επιβαρύνει τον αγοραστή και όχι την εταιρία.
Η εταιρία μέσω των επιλεγμένων προμηθευτών της παρέχει στους πελάτες της ολοκληρωμένο SERVICE και δύναται για το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων της να παρέχει ανταλλακτικά και επισκευή και μετά το χρόνο λήξης της εγγύησης, με αντίστοιχη χρέωση της υπηρεσίας.